Dit och hit, dit och hit och dit och hit!



Hallåsan! Idag har jag åkt väldigt väldigt mycket fram och tillbaka, en himlans massa hit och dit!
Jag vaknade i morse vid 06.50 typ men jag hade ställt klockan på 06.00 så då var det brått iväg till bussen som gick halv 8! Jag fick sminka mig på tåget som vanligt! Den här Hubot-grejen ligger nämnligen i Värtahamnen! Det var jättekul där och man lärde känna en massa nya människor men jag har tyvärr inga bilder, det kommer väl under inspelningen då jag kan fota. JUSTEJUSTEJUSTE en av skådisarna är Andreas Wilson! Så jäkla het. Jag kommer alltså få trätta detta vackra ting



Snygg även sur och i skägg!


Sen vid halv 1 åkte jag hem och hann bara till min busshållsplats för att ta nästa buss tillbaka till stationen igen för att ta tåget till Täby, såg nämnligen lappar som satt uppe på tågstationen som någon hade satt upp där det stod att det var 50% på BIKBOK på allt i hela butiken! Jag rungde Helle och vi drog dit och shoppade för de aaabsolut sista mynten, jag har nu 2 eller om det var 3 kr på kortet! Yeey
Jag har nu fått benämningen "shopaholic" av min kära vän Julia sen sist jag shoppade
- Asså Yasmine, du vet väl att du är en shopaholic, det förstår du va?
Men jag älskar ju KAP och kap var precis vad jag gjorde idag!
Får visa bilder på kläderna imorgon när jag provar dom!
Jag hann ju nämnligen bara hem någon timma och äta och packa innan jag skulle åka till stan igen för att dansa! Och jag kom då hem halv 11! Hattigt värre men..... det var värt det ;) Det var kul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0