En dag på stan!

Idag åkte jag och mamma och Nikita till Odenplan för att lämna Isak hos sin pappa då var Jim (låsatslillebrorsa) med också, det var myyspys. Sen drog jag och mamma och Nikita vidare och käkade kebab på uteservering. Tidigare träffade jag Natha från min förra skola, har typ inte sett henne på ett halvår!
Nu är jag hemma igen och Helle är här, Sandra kommer snart också...

En vaccker bild på min lillebror som var tvunden att dra ut en tand idag


Han har varit groggy hela dagen och skrattat åt småsaker som att det låg en busstidtabell i hans vagn. Sen började han asgarva och skrika att det var JÄTTEknasigt att mamma slände den... Asså! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0