Hola hej amigos!

Känner mig ganska spansktalande idag efter en dag med Diego. Jag drog in till Odenplan idadg för att lämna Nikita hos Andreas(husse) för att hon ska lära känna en till hund som ska bo där, jag skulle hämta henne senast sex och jag kom dit typ kvart över 2, kände inte att det va nån idé att dra hem emellan så jag mätte upp Diego och vi drog och solade som vanligt! Ursh, men det var bara han, ajja baja. Sen drog vi till STRAND vid Hornstull efter att ha köpt med oss kycklingsallad och smoothie mmm mums :)
Där satt vi i typ 2 timmar i solen och bara njöt av vädret och alla människor och pratade om jag vet inte vad, allt. Man blir så SJUKT glad nu när det är vår på riktigt, nästan SOMMAR ju! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0