Inget bloggande med Iphone!

Nu har jag inte skrivit på 2 dagar för jag har typ inte varit hemma jag drar ju hemmifrån halv 8 och kommer hem halv elva eller elva!
Jag vet inte om det är jag som är blåst eller om det verkligen inte går att blogga via Iphonen... För mig funkar det iaf inte att ladda upp bilder eller skriva text!
Jaja, i Onsdags så solade jag och Diego iaf igen och gymmade benen efteråt och sen gick vi till jobbet, jag hade värsta träningsvärken igår men det är skönt tycker jag:) Då känns det att man har presterat bra iaf.
På Måndag ska jag börja följa min blivande bibel som jag har tänkt att göra i typ 5 v. men det har inte blivit av än, nämnligen Zest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0