Party på Sportan

Jag och Helle drog till Sportsbar igårkväll för att parta loss! På vägen hem var det inte nyktert om man säger så!
Haha jag vaknade med ett jäkla märke i pannan och har ett svagt minne av att jag sprang in i nåt hårt! en kant typ... och gav ifrån mig ett par svordomar men vad för kant har jag ingen aning om!

Some pics från the night, mest från toan :P

Den äckliga killen som skulle stå jättenära och prata! Han luktade  unken öl i munnen och snackade taskig engelska men ville att jag och han och Helle och hans kompis skulle bilda 2 par eller nåt sjuukt... Läskigt värre!
Han hade dessutom flipflops haha och hans vän hade prasselbyxor och keps Nice! som om han nyss kommit från träningen lixom.. HAH


Sötnöt!




Helle vs

Me som har lockat håret för en gångs skull! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0