Skola, gym och jobb

Idag var det både skola, gym och jobb! Men det var nice, jag tränade med Diego på Zenit S.A.T.S som är ett av de fräschaste gymen och vi gjorde ett bra jobb, jag har fortfarannde träningsverk sen i Måndags... hihi

Bara lilla jaag en vanlig daag på tuben.


Min nyckel som vi (jag & Helle, jag vet vi sitter typ ihop:) kopierade igår, hon och Sandra fick en vanlig men jag valde denna söting för endast 20 kr extra :) STOLT ägare till Pluto



I Måndags satt jag på Arsenal på jobbet med dessa flickor! Vi ringer ju runt till folk för att sälja abbonemang, dvs. telefonförsäljare hihi :) Jag skrev iaf upp en pepp & regellista för att vi skulle lyckas bra och det gjorde vi! :)
Såatt så ser den ut <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0