Fighter!

Ursäkta för en riktigt dålig uppdatering! Men jag gick upp 9 inorse och gick och la mig halv 4 inatt. Var ute och festade med det blev tyvärr en boring kväll kan man ju säga!
Jag och Helle klev iaf upp tidigt för att dra till Täby och shoppa lite, lite vårfräscht helt enkelt :) Jag hittade inte min kamera idag så det får bli bilder imorgon ist!

Sen ikväll (jag kom precis hem) så åkte jag och mamma in till sergel och såg Fighter med Marcus och Richard, min blivande familj haha :P

Filmen var iaf skitbra och jag blev så pepp i slutet att jag bara ville va där och typ skrika av kicken!
Jag rekomenderar den STARKT och det bästa är att den är basserad på en riktig händelse

http://www.youtube.com/embed/71l-kIhJ5j8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0