Nya skor, skatteåterbäring och minus 1400 kr på partajj

Igår var jag och Sandra och Helle ute och festade och jag köpte typ ingenting, hade redan förat på tåget in till stan och blev bjuden! Köpte typ 2 redbull vodka. Typ samma i onsdags och jag har räknat ut att om jag inte hade gått ut dessa kvällar hade jag haft 1400 kr mer! Men det var ju kul! Huvudsaken det

Men jag fick även hem skatteåterbäringen och jag kommer att bli 5000 kr rikare :D wohoo men det ska sparas till resan med tjejerna.

Jag, mamma och Isak (lillebror) var i centrum sjukt länge idag och hade det mysigt och mamma köpte mig två par nya skor, vilken snäll mor!

Ett par stickade BEARPAW- uggs, även fast man är exalterad inför våren kan det vara mysigt med ett par gosskor då jag fortfarande använder mina rosa älskade  väldigt ofta, då kan det ju vara kul att variera!



Köpta på Skoartur i Åkersberga 399kr ist för 995kr. Det är vad jag kallar kap!



Sen ett par helt vanliga svarta höga pumps i ormskinnsimotation som alltid kan komma till användning



Likaså är det här ett kap... jag ÄLSKAR KAP! Även fast det var mamma som betalade nu hihi.
Dom är också köpta på Skoartur i Åkersberga för bara 129 kr ist för 399 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0