Gårdagen med en soppa!

Heej här sitter jag med en soppa och ska snart iväg till praktiken för att ha en hejdå middag av något slag :)

Igår var jag och träffade Jonas, min danslärare, vi har haft lite kontakt nu dom senaste dagarna och han ville ta en fika. Det blev sushi (som jag lärde mig gilla igår! lite halft iaf), det var jättetrevligt faktiskt. Tyckte det kändes lite konstigt att umgås med min danslärare först hahamen han är ju trots allt bara 23...
Efter dansen(21.20) så drog jag till sats för att så fort som möjligt duscha och fixa mig! Skulle vara på Nivå22 vid 22.00 och föra innan vi drog till Angeliques skiva! Kom bara 10 min sent. Kände mig väldigt stolt som hann med allt på den korta tiden. Vi träffade massa trevligt folk på vägen hela tiden så det blev ganska sent till skivan men vi hade sjukt kul och det blev en lyckad kväll!
Sov i Hornstull för övrigt i en bäddsoffa men Angeliue, Min det av soffan brakade ihop och klämde mig hahaha... Guhd! säger jag bara...
Aja måste dra ut med Nikita nu innan jag drar
Chillivippen :) <3





Haha underbart.... me and Louise



hehee jag och Angelique- Klassens mittbena;P



Temat var färgglatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0