In i Dimman yesterday

Japp, själv kom man hem klockan kvart i 6 imorse efter att ha varit på sportan till stängning och därefter en tänkt efterfest! Efterfesten blev på nåt jävla vänster att sitte med Jocke och Joel i ett trappuppgång och sova! Hrreguhd! Med ont i hela smalbenet för att jag ramlade i metalltrappan på sportan så det känns som att jag har ett blåmärke som sitter inne i benet!
Nu i morse såg jag också att mina nya svarta klackskor är helt förstörda efter sin första kväll, lera längs hela klackarna och bortskavet fuskskinn med repor!!!! :@ Ajaa sånt händer...
Annars var det skitkul :D var glad som satan och allt var på tipptopp ;)



Ganska osmaklig bild jag vet! haha



me & Christian- FULLT ÖS MENVETSLÖS!



Såhär kan det se ut!



...lilla han...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0