kaos i mitt rum!

Jag och Helle har hållt på att fixa mitt rum sen igårkväll! Vi har städat och möblerat om och vi har en hel svart sopsäck med bara en massa skit från mitt rum! Massa papper, prislappar, skokartonger och allt möjligt...
Men det är fortfarande inte bra än! Vi hittade en klädstång i förrådet igår som jag ska ha galgar med mina kläder på men jag har inga galgar! Måste dra till IKEA och köpa så det blir snyggt!
Nu håller vi på att slänga en massa grejer för grovsophämtningen kommer imorgon så vi ska ställa ut allting på parkeringen. Mamma flyttar nämnligen upp på övervåningen med mig i ett krypin kan man kalla det och Helle och Sandra flyttar in på undervåningen om lite drygt två veckor så det är rensning på G!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0