Min sista dag som tonåring!

Snart är jag ingen tonåring♥ längre, känns lite läskigt även fast jag vet att det inte kommer att kännaas någon skillnad, förutom att jag får handla på stimmet då ;)! wiihoo

Dessa sista minuter sitter jag och syr min klänning som jag ska ha imorgon på festen, den är vit med marinblå band eftersom att tmat är marint:) Hoppas bara folk följer det..

Jag har redan blivit uppvaktad lite:) Diego kom in idag på jobbet och frågade efter mig, när jag kom ut såg jag honom där med en bukett roda rosor och en påse med presenter och en "Mese wrap" för att han inte tycker att jag äter hi:P Gullunge säger jag bara♥ Sötis ilken överraskning
Han gav mig det idag för att han inte har möljighet att träffas imorgon. Men vi ses på tors ist :)







Mina underbara rosor♥



Undrar vad som finns i ?! Jag vill öppna!! :D



Nej nu måste jag fortsätta med klänningen så den blir klar..
Psst! Det här är sista inlägget jag skriver när jag är 19 hihihi :):P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0