Wounderful

Jag har inte varit inne på Datorn på ett tag nu för jag har varit med min gosunge i några dagar nu och då har jag inte tid:)
Vi var uppe på ett mysigt berg i skogen igår och tog med oss en filt och saft och bara låg och pratade med varandra. Och igår kväll grillade vi och öppnade mitt fina födelsedagsvin, Barefoot som är
The wine brand of the year och beställningvara, ja jag är nöjd:) Gott som fan var det också, det drack vi med mina vackra Orreforsglasmed vita bubblor i som vi också inveg. Och så lite vattenpipa på det
Fin kväll helt enkelt :) eller jaa fin dag! ♥






Okej det ser inte särskillt gott ut men mmmm grillspjutet var gott!



Jag får ju faktiskt inte glömma att jag gjorde en underbart vacker frukost med egenplockade blåbär:) Det var gottgott och Diego blev glad :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0