Ingrid 20!

Shit vilken hattig dag jag hade igår! Vaknar, drar till stan med Diego och lämnar Isak på mammas jobb, sen lunchade jag och Diego :=) Sen blev det stimmet med köööö, sen hem för att va hemma i 45 min och fixa mig och gå ut med Nikita för att sen dra till Värmdö! Jag spenderade i princip hela min dag till att åka omkring.

På Värmdö stannade jag iaf ganska länge, Ingrid Fyllde nämligen 20 i torsdags så vi firade henna igår med en massa god mat och alkohol!
Sjukt kul att träffa Ingrid igen som inte var med förra helgen när vi firade Steffi och nu var inte Steffi med när vi firade Ingrid haha WHAT A MISS! :O
Sen sov jag iaf hos Diego i Älvsjö, 1 tim 25 min ist för 2 tim 10 min som det tar hem till mig, lite skönare i arje fall




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0